Egy jól kiválasztott céges ajándék örömet okoz, és mély benyomást is hagy az ügyfelekben, valamint a munkatársakban. A dombornyomott csokoládé ne csak egy pillanatig tartó finom falat legyen, használd ki ennek a kreatív és emlékezetes márkaépítési eszköznek az erejét! Hogyan hozd ki belőle a legtöbbet? Mutatjuk!
Miért olyan hatékony a dombornyomott csokoládé?
A céges ajándékok világában egyre nagyobb hangsúlyt kap a személyesség és az élményalapú kapcsolatépítés. Míg a logózott toll vagy jegyzetfüzet inkább funkcionális, addig egy minőségi, elegánsan kidolgozott dombornyomott csokoládé érzékszervi élményt is nyújt, ez pedig megmarad az emlékezetben.
A csokoládé az egyik legkedveltebb gasztronómiai ajándék világszerte, és ha céges arculattal kombinált dombornyomott csokoládé mellett döntünk, ez a megoldás máris túlmutat önmagán. Ez egy apró, de nagyon kreatív figyelmesség, ami egyszerre kényeztet, meglep és kommunikál. A márkád logója dombornyomással a csokoládén megjelenítve tulajdonképpen egy valódi, „ehető névjegykártyává” válik.
Milyen helyzetekben lehet tökéletes választás?
Ha például egy új termék vagy szolgáltatás bevezetése kapcsán maradandó élményt szeretnél hagyni a partnerekben, az alábbi alkalmakkor fontos, hogy élj a a dombornyomott csokoládé előnyeivel:
- Üzleti tárgyalások, partnertalálkozók
Egy sikeres megbeszélés után átnyújtott céges ajándék apró gesztus, mégis sokat mond. Ha új termékedet szeretnéd népszerűsíteni partnereid között, a dombornyomott logózott csokoládé a legfinomabb és legelegánsabb módja annak, hogy megerősítsd a kapcsolatot, és elismerést fejezz ki a közös munkáért vagy az együttműködés lehetőségéért.
- Rendezvények, sajtótájékoztatók, szakmai konferenciák
Kifejezetten az új termék bevezetéséről szóló rendezvény, sajtótájékoztató alkalmával goodie bagekben, a regisztrációs pultnál vagy zárómeglepetésként is kiváló ajándék a dombornyomott csokoládé. Gondolj arra is, hogy a logón kívül persze bármilyen más, az új termékre jellemző grafikával is élhetsz a dombornyomott csokoládé alkalmazásánál.
A csokoládét a látogatók szívesen kóstolják, a márkád pedig könnyen, élményszerűen beépül a tudatukba. Egy jól elhelyezett kóstolóstand vagy ajándékcsomagban elrejtett csokoládé diszkréten, mégis hatékonyan építi az arculatot.
- Termékbevezetés, kampányindítás
Az előbb említett módon, például kreatív szlogen, új terméknév egy exkluzív csokoládén: így lehet a dombornyomott csokoládé nemcsak ajándék, hanem kampányeszköz is. Ha az új termék sajtótájékoztatója már megvolt, de kampány jelleggel még csatlakozik a cég egyéb szakmai eseményekhez, vagy a sajtóeseményen részt nem vett partnereknek küldene külön kóstolót, akkor a dombornyomott csokoládé ajándék a legszebb meglepetés. Mitől igazán különleges megoldás? A limitált széria és az egyedi forma egyaránt felkelti a figyelmet és akár posztolásra inspirálja a címzetteket, ami további organikus láthatóságot generál.
- Belső motiváció, munkatársi elismerés
Ne feledkezz meg a saját csapatodról sem! Az új termék fejlesztésében, létrejöttében kulcsszerepet játszó kollégákkal illik kezdeni: részesüljenek ők is a dombornyomott csokoládé élményből. Illetve, ha éppen az új termék bevezetésekor aktuális egy céges vagy munkatársi jubileum, ez az ajándék akkor is remek. Egy gondosan kiválasztott céges ajándék, például egy díszdobozos, személyes üzenettel ellátott dombornyomott csokoládé többet mond bármilyen sablonos, dicsérő e-mailnél.
Mitől lesz valóban prémium a dombornyomott csokoládé?
Ahhoz, hogy egy logózott reklám csoki a szépségen, ötletességen felül igazán értékes is legyen az ajándékozottak számára, több szempontot érdemes figyelembe venni:
- Prémium alapanyagok
A minőségi dombornyomott csokoládé alapja a magas kakaótartalmú, természetes összetevőkből készült massza. A kézműves technológia, az adalékanyagoktól mentes receptúra növeli az ízélményt, és a márkád minőségét is erősíti.
- Igényes csomagolás
A látvány legalább annyira fontos, mint az íz. Egy elegáns díszdoboz, selyemszalag vagy aranyfólia exkluzív ajándéktárggyá emeli a dombornyomott csokoládét, aminek átadása így már önmagában is emlékezetes pillanat.
- Személyre szabhatóság
A céges logón túl egyedi üzenet, kampánymottó vagy idézet is kerülhet a csomagolásra. Ez a személyesség tovább fokozza az ajándék pozitív hatását, és megkülönbözteti a sablonos megoldásoktól.
- Fenntarthatóság
Ma már sok cégnél fontos szempont a környezetbarát kivitelezés. Érdemes olyan partnert választani dombornyomott csokoládé esetében is, aki fenntartható forrásból származó kakaót használ, és újrahasznosítható csomagolást biztosít. Ez a fajta gondolkodásmód nemcsak az ajándékozás szintjén, de a márka értékrendjében is sokat elárul a vállalatról és a vezetéséről.
Hogyan pörgesd maximumra a céges ajándék hatását?
Ha szeretnél igazán hatékonyan élni ezzel a kreatív branding eszközzel, érdemes előre tervezni. Az egyedi dombornyomás és a különleges dizájn több hetes előkészületet igényelhet, főleg ünnepi időszakokban. A legjobb hatást akkor érheted el, ha az ajándékozást tudatosan időzíted és kreatív üzenettel kombinálod.
A csokoládé több mint egy édesség: élmény, gesztus, emlék. Ha pedig dombornyomott céges formában adod át, minden érzékszervre hat, és közben azt is üzened, hogy itt egy márka, amire érdemes odafigyelni.
Miért a dombornyomott csokoládé a legjobb eszköz?
A Chocoflow által kínált dombornyomott, logózott csokoládé az egyik legsokoldalúbb és legízletesebb céges ajándék, amely egyszerre erősíti az ügyfélkapcsolatokat, növeli a márka ismertségét és pozitív érzelmeket társít a cégedhez. Érdemes okosan, előrelátóan használni, így az eredmény garantáltan édes lesz.