A Tesco „Ön választ, mi segítünk” pályázatának 11. fordulójában többek között mozgásösztönző óvodai és iskolai fejlesztéseket, matematikai tehetséggondozó foglalkozásokat, valamint kirándulóhely-felújítást támogat Komárom-Esztergom megyében. A helyi vásárlók a legtöbb voksot az esztergommi Határtalan Szív Alapítvány „Nyitott szem, nyitott szív” elnevezésű, gyermekbántalmazást megelőző pályázatára adták le. Az áruházlánc körzetenként a szavazatok számának függvényében 400, 200, illetve 100 ezer forinttal járul hozzá a pályázatok megvalósításához.
Az „Ön választ, mi segítünk” 11. fordulójában országosan több mint 2,1 millió zsetonnal szavaztak a Tesco vásárlói, a vállalat pedig összesen 42 millió forinttal járul hozzá 169 nyertes projekt megvalósításához.
Komárom-Esztergom megyében – két körzetben – összesen 6 pályázatra voksolhattak a vásárlók július 1. és augusztus 7. között, a legtöbb zsetont pedig a komáromi Tesco hipermarket vásárlói dobták be. A helyi szervezetek a pályázat aktuális fordulójában idén is változatos, kreatív pályázatokkal küzdöttek a vásárlók voksaiért, így a Tesco támogatásának köszönhetően például óvodai futóbiciklik beszerzése, a gyermekbántalmazásokra fókuszáló prevenciós foglalkozások, iskolai mászófal építése vagy matematikai fejtörők és szabadulószobás feladatokkal fejlesztő tehetséggondozó program is megvalósulhat a régióban.
„A Tescónál szeretnénk minél többet visszaadni azoknak a közösségeknek, ahol vásárlóink és munkatársaink élnek, ezért is támogatjuk elkötelezetten a helyi jó ügyeket. Az „Ön választ, mi segítünk” pályázati programmal azokat a helyi szervezeteket segítjük, amelyek jellemzően korlátozott anyagi erőforrásokkal rendelkeznek a környéken élők számára fontos fejlesztő projektek megvalósításához. Az eddigi 11 fordulóban a vásárlók több mint 25,6 millió szavazatot adtak le több mint 1500 pályázatra, a közösségek pedig több mint 400 millió forint támogatást nyertek kezdeményezéseik kivitelezésére. Büszkék vagyunk rá, hogy évről évre támogathatunk egyedi és igazán hasznos programokat, köztük egyre több olyat, amely társadalmi felelősségvállalási célkitűzéseinkkel is összhangban van” – mondta Hevesi Nóra, a Tesco Magyarország kommunikációs vezetője.
A 11. fordulóban 58 körzetből érkeztek az oktatást, képesség-fejlesztést támogató, egészséges életmódra ösztönző, valamint környezetvédő és -szépítő kezdeményezések kategóriában pályázatok, melyek közül az Effekteam Egyesület független szakértői választották ki azokat, amelyek továbbjutottak a szavazási szakaszba. Körzetenként a legtöbb szavazatot összegyűjtőket 400 ezer, a második legtöbb zsetonnal rendelkezőket 200 ezer, a harmadik helyezetteket 100 ezer forintos támogatással díjazza a Tesco, míg a különdíjasokat pályázatonként további 475 ezer forinttal jutalmazza.
Komárom-Esztergom megyei nyertesek – 45-ös körzet (esztergomi és dorogi áruház):
Képek, forrás: Tesco Sajtóosztály