Facebook Twitter Instagram
    szerda, június 25
    • Impresszum
    • Médiaajánló
    • Adatvédelmi tájékoztató
    Facebook YouTube
    Dorogi-medence Regionális Hírportál
    • Kezdőlap
    • Hírek

      Vízbe fulladt egy férfi a Palatinus-Tófürdőben

      2025-06-24

      Kigyulladt egy autó a 10-esen

      2025-06-24

      Huszadik alkalommal rendezik meg a Tokodi Nyitott Pincék eseményt

      2025-06-24

      A Honvéddal kötött együttműködést a Dorog, újabb játékosok is érkeztek

      2025-06-24

      Idén is támogatásban részesülnek az önkéntes mentőszervezetek

      2025-06-24
    • Települések hírei
      • Dorog
      • Esztergom
      • Esztergom-kertváros
      • Tát
      • Nyergesújfalu
      • Tokod
      • Tokodaltáró
      • Csolnok
      • Leányvár
      • Kesztölc
      • Piliscsév
    • Heti Novella
    • Mesélő tájak és formák
    • Közérdekű
    Dorogi-medence Regionális Hírportál
    Ön itt van:Kezdőlap » Három nap alatt közel tízezer esetben térítette vissza a jegyár felét a MÁV
    Belföld, Gazdaság

    Három nap alatt közel tízezer esetben térítette vissza a jegyár felét a MÁV

    dorogimedence.huÁltala: dorogimedence.hu2025-06-04Nincs hozzászólás2 perc olvasás
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
    Megosztás
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-mail

    Vasárnap óta működik a késési biztosítás! Nemcsak létezik, hanem valóban működik is: a rendszer első három napján ugyanis a MÁV-csoport 9600 esetben térítette vissza a jegyár felét, méghozzá az esetek túlnyomó részében – az applikáción keresztül váltott jegyek esetében – teljesen automatikusan, vagyis anélkül, hogy az utasoknak bármit kellett volna tenniük a pénzvisszatérítés érdekében – közölte Hegyi Zsolt, a MÁV-csoport vezérigazgatója a közösségi oldalán.

    „Az első napokban felfedeztünk (és azóta már ki is javítottunk) egy apróbb informatikai hibát, amely miatt a késési biztosítások egy részét a jegypénztárakban nem lehetett azonnal érvényesíteni, így az érintett utasokat a központi telefonos vagy e-mailes ügyfélszolgálatunkhoz kellett irányítanunk. Hasonlóan egyébként ahhoz a néhány utashoz, aki csatlakozás, illetve buszról vonatra vagy vonatról buszra történő átszállás során szenvedett el összességében 20 percet meghaladó késést.” – tette hozzá.

    Az ilyen összetettebb esetekben szintén az ügyfélszolgálat segítségére lehet szükség – ezzel kapcsolatban azonban érdemes hangsúlyozni, hogy ehhez az utasnak nem kell elzarándokolnia sehova, nem kell a Keleti Utascentrumba személyesen átmennie! A késési biztosítással kapcsolatos ügyét mindenki kényelmesen intézheti a MÁVDirekt telefonos ügyfélszolgálatán.

    A késések aránya egyébként az elmúlt néhány napban az éves átlaghoz hasonlóan a járatok mintegy 3 százalékát érintette, ami összesen 10 millió forintnyi pénzvisszatérítési kötelezettséget rótt a MÁV-csoportra.

    „Fontos ugyanakkor hangsúlyozni, hogy a késési biztosítás bevezetésével nem a késések elfogadhatóvá tétele a célunk, hanem azok csökkentése, megszüntetése. A jegyár-visszatérítések és bérletkedvezmények milliárdos nagyságrendje újabb, komoly ösztönzést jelent a közlekedési társaságnak, hogy minden rendelkezésére álló eszközzel javítsa a menetrendszerűséget, vagyis a busz- és vonatközlekedés pontosságát. Az idei évben minden intézkedésünk – a célzott pályakarbantartásoktól az IC-kocsik felújításán át egészen a 100 újabb mozdony beszerzéséig – pontosan ezt a célt a szolgálja.” – jegyezte meg a vezérigazgató.

    Share this:

    • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
    • Click to share on X (Opens in new window) X
    • Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email
    • Click to print (Opens in new window) Print

    Kapcsolódó bejegyzések

    máv
    Megosztás. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
    Előző cikkLopkodják a virágokat Dorog közterületeiről
    Következő cikk Csütörtöktől vasárnap éjfélig másodfokú hőségriasztás!
    dorogimedence.hu

    Kapcsolódó bejegyzések

    Vízbe fulladt egy férfi a Palatinus-Tófürdőben

    2025-06-24

    Kigyulladt egy autó a 10-esen

    2025-06-24

    Huszadik alkalommal rendezik meg a Tokodi Nyitott Pincék eseményt

    2025-06-24

    A hozzászólások le vannak zárva.

    MBH Bank
    Plazma Állomás Esztergom
    Richter Gedeon Nyrt.
    Styevola és Fia Kft.
    Copyright © 2025. Designed by ThemeSphere.
    • Dorogi-medencéről
    • Kezdőlap
    • Impresszum
    • Médiaajánló
    • Adatvédelmi tájékoztató

    Írja be a keresendő szót és nyomja meg az Enter billentyűt. Mégsem: Esc.

    Kedves Felhasználó! Tájékoztatjuk, hogy a hírportál felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat, illetve az adatvédelmi tájékoztatónkat tudomásul veszi.Elfogadom Elutasítom Bővebben
    Adatvédelmi tájékoztató

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SAVE & ACCEPT