A Volánbusz közel hatezer utasa osztotta meg utazási szokásait, tapasztalatait és fejlesztési javaslatait a társaság szolgáltatásfejlesztési felmérésén. A közlekedési vállalat köszöni a lelkes közreműködést! A kitöltők között 2024. április 8-án utazási utalványokat és ajándékcsomagokat sorsolnak ki, és az eredmények összegzése után azt is közzéteszik, hogyan utaznak és hogyan szeretnének utazni a társaság szolgáltatásait igénybe vevők.
A Volánbusz folyamatosan kiemelt figyelmet fordít szolgáltatásainak minél magasabb színvonalú biztosítására, beleértve az utazási komfortot és az utasbiztonságot is. A vállalat ennek érdekében számos fejlesztést hajtott végre az elmúlt években. A Volánbusz szándéka a korábbi időszak jógyakorlatainak folytatása, és ehhez fontosnak tartja az utazási szokások alaposabb megismerését.
A társaság a honlapján 2024. március 31-ig elérhető szolgáltatásfejlesztési kérdőív segítségével a megváltozott utazási szokások mellett azt is szerette volna megismerni, hogy az utasok milyen fejlesztéseket látnának szívesen a menetrend szerinti autóbusz-közlekedésben.
Az online kérdőívet 5693-an töltötték ki, közöttük 2024. április 8-án utazási utalványokat és ajándékcsomagokat sorsolnak ki. A Volántourist utazási iroda szolgáltatásaira vagy a Volánbusz mátraházai üdülőházában beváltható 10 darab 10 ezer forintos, 8 darab 20 ezer forintos, 5 darab 30 ezer forintos és 2 darab 50 ezer forintos utalvány mellett 10 darab 10 ezer forint értékű és 10 darab 20 ezer forint értékű ajándékcsomag is gazdára talál.
A sorsolás után a társaság felveszi a kapcsolatot a nyertesekkel, és eljuttatja hozzájuk nyereményüket a játékszabályzatban meghatározottak szerint. A kérdőívek feldolgozása és a válaszok kiértékelése néhány hetet vesz igénybe – ezt követően a Volánbusz részletes tájékoztatást ad majd arról, hogy „te hogy utazol”.
A felmérés eredményei annak a széles körű szolgáltatásfejlesztési tervnek a kidolgozását segítik, amellyel a Volánbusz az előtte álló időszakra készül annak érdekében, hogy minél magasabb színvonalon szolgálja ki az utazási igényeket.
Forrás: VOLÁNBUSZ Zrt. Kommunikációs Igazgatóság