Hírek

Már növekednek a csomagszámok, a GLS felkészült az év végi forgalomra

A GLS-nél már közel 1 hónapja folyamatosan emelkedik a napi csomagforgalom, ami tovább fokozódik az ünnepi szezon közeledtével. A csomaglogisztikai szolgáltató felkészült az év végi csúcsra, a házhoz szállítás mellett közel 1400 GLS Automata, mintegy 1050 CsomagPont és hétvégén is elérhető csomagautomatás ügyfélszolgálat áll rendelkezésre a csomagok sikeres, időben történő kézbesítése érdekében.

Az év vége az e-kereskedelem és csomaglogisztika szempontjából egyedülálló jelentőséggel bír, különösen a csúcsidőszaknak számító Black Friday és a karácsony közötti időszak, ami intenzív, folyamatosan növekvő forgalmat hoz magával. Előfordul, hogy az év végi szezon legerősebb napjaiban a csomagvolumen akár az éves átlag kétszeresére nő.

Az idei csomagmennyiségi előrejelzéseket is figyelembe véve a GLS Hungary körültekintően készült az év végi csomagforgalmi csúcsra, hogy minden feltételt megteremtsen a küldemények időben történő kézbesítéséhez. A központi szortírozó üzemben például plusz műszak bevezetésével fokozza a csomagok hatékony feldolgozását. Emellett felülvizsgálva többek között a humánerőforrást, a járműparkot és egyéb kiemelt fontosságú tényezőket, a vállalat olyan optimalizált működési struktúrát hozott létre, amely lehetővé teszi az azonnali reakciót minden olyan helyzetre, ahol további erőforrásra van szükség. Nyomon követve a felvételi és kiszállítási folyamatokat, a cég akár még aznap újabb belföldi járatokat és futárokat tud indítani.

A GLS a házhoz szállítás mellett mintegy 1050 CsomagPonttal, valamint az ország legnagyobb csomagautomata-hálózatával – több mint 300 településen, közel 1400 GLS Automatával, összesen mintegy 110.000 rekesszel – szolgálja ki az ügyfeleket.

Szállítási információk az utolsó napokra vonatkozóan

A karácsonyi ajándékok megrendelését nem érdemes az utolsó napokra hagyni annak érdekében, hogy a csomagok biztonságban megérkezzenek a karácsonyfa alá, mivel az online kereskedők leterheltsége miatt előfordulhat, hogy egy-egy rendelés összeállítása a megszokottnál több időt vesz igénybe.

Amennyiben valakinek mégis az utolsó 1-2 hétben jut csak erre ideje, úgy érdemes az alábbiak szerint kalkulálnia a GLS-sel történő kiszállítást:

A GLS a december 21-én felvett belföldi csomagokat még karácsony előtt, december 22-én kézbesíti mind a házhoz szállítás, mind pedig GLS Automatás és CsomagPontos csomagátvétel esetében is.

A csomagok GLS Automatában és Csomagpontban történő feladásakor érdemes odafigyelni a szolgáltatás időben történő megrendelésére. Ahhoz, hogy a címzett december 22-én kézhez kapja, legkésőbb december 20-án 16:00-ig el kell helyezni a csomagot az átadópontban. Az elhelyezéssel – tehát a szolgáltatás megrendelésével – egyidőben a cég értesítést kap a feladásra váró küldeményről, így azt december 21-én már fel tudja venni a futár és másnap, vagyis december 22-én kézbesítésre kerülhet.

Hétvégén is elérhető ügyfélszolgálat

A megnövekedett csomagforgalomra való tekintettel a GLS meghosszabbítja ügyfélszolgálatának elérhetőségi idejét annak érdekében, hogy minél több felmerülő kérdés megválaszolásával tudják segíteni a csomagok célba juttatását.

A november 24. és december 23. közötti időszakban, hétköznapokon reggel 7:00-tól este 20:00-ig lesz elérhető az ügyfélszolgálat.

Emellett hétvégén is elérhetők lesznek majd, hogy GLS Automatákkal kapcsolatos problémákban nyújtsanak segítséget azoknak, akik szombaton vagy vasárnap valamilyen nehézségbe ütköznek a csomagok átvételét vagy feladását illetően. Esetlegesen felmerülő hiba esetén még aznap elindítják a szervizelés folyamatát. Hétvégén az ügyfélszolgálat 9:00 és 17:00 között áll rendelkezésre.

Megosztás