Új munkatárs feladatai:
- A szervezet költségvetésének, üzleti tervének elkészítése, végrehajtásának ellenőrzése, a szervezeti egységek kiadásainak, bevételeinek folyamatos nyomon követése
- Az igények, lehetőségek felmérése, gazdálkodási, pénzügyi elemzések elkészítése, stratégia kialakítása, a megvalósítás előkészítése, megvalósítása, monitorozása, rendszeres fejlesztés
- A számviteli és adózási terület szakmai irányítása, számviteli feladatok ellátása
- Éves beszámoló, mérleg elkészítése, feladása
- Közérdekű adatszolgáltatás számviteli területen
- Gazdasági munkatárs/ak munkájának irányítása
- Közreműködik a hatósági ellenőrzésekben (ÁSZ, NAV stb.), valamint a könyvvizsgálatban
- Pénzügyi ellenjegyzés, érvényesítés, KSH adatszolgáltatás
- Költségvetési támogatás elszámolása Önkormányzat felé
- Adatszolgáltatás: statisztikák, jelentések, elszámolások elkészítése
- Pályázatok pénzügyi részének tervezése, lebonyolítása, elszámolása
- Jogi dokumentumok pénzügyi részeinek elkészítése
- Kötelezettségvállalások ellenjegyzése
- Határidők, kötelezettségek nyilvántartása
- Aktív részvétel a menedzsment munkájában
Elvárások:
- Felsőfokú, szakirányú végzettség
- Legalább 5 év vezetői tapasztalat
- Önálló, felelősségteljes munkavégzés
- Igényesség, profizmus