A nyergesújfalui BIOSZ Kft. a LEADER program (VP6-19.2.1.-2-7-21) keretében nyújtott be pályázatot, amelyet a Vidékfejlesztési Program Irányító Hatósága és a Duna-Pilis-Gerecse Vidékfejlesztési Egyesület támogatásra érdemesnek talált. A vállalkozás az alaptevékenységéhez kötötten a biztosítási szegmenssel kapcsolatos reklámkampányt és IT eszközbeszerzést valósított meg.
Hol kezdődik a biztonság? A tervezésnél. Apró lépésekkel készülnek a holnapra, a közeli vagy távolabbi jövők fontos állomásaira. És közben tudatosan felkészülnek a váratlan helyzetekre is: megelőzéssel és egy stabil háttér felépítésével. Büszkék arra, hogy hazánkban egyre több ügyfelüket segítik élethosszig tartó partnerként, hogy életük és álmaik megóvásával biztonságosabb jövőt építhessenek. Folytatják a nem-életbiztosítási bevételek növelését, és fenntartják a kiemelkedő technikai profitabilitását azáltal, hogy javítják piaci részesedésüket a jelentős növekedési potenciállal rendelkező területeken, beleértve a kkv-kat, az egészségügyet, az időskorúak gondozását Európában és az utasbiztosítási szegmenst az Egyesült Államokban.
A projekt választható önállóan támogatható tevékenységei közül az eszközbeszerzés keretében egy iPad beszerzését valósították meg, amely a vállalkozás működésének költséghatékonyságát, kapacitásának bővítését szolgálja, valamint mobilitást eredményez. Az önállóan nem támogatható, de választható tevékenységek körében marketing megvalósítása került kivitelezésre: Web oldal marketing, tervezés, fejlesztés, domain üzemeltetés, Google Adwords, Webshop kialakítása, arculattervezés, szolgáltatás, -termékmarketing stb. A fejlesztés hozzájárul, hogy az eddig társadalmi szerepvállalásunk a jövőben is folytatódjon.
Cégük elkötelezett amellett, hogy a jót szolgáló erőként lépjen fel egy rugalmas és sok potenciált nyújtó társadalom építésében. A gazdasági környezet, a technológiai fejlődés, valamint a fogyasztói magatartás változása a biztosítási szektor szereplőit is új megoldások felé indítják. A fókusz a „termékekről” az „ügyfelekre”, a „védelem” koncepciójáról pedig a „megelőzés és szolgáltatás” koncepciójára vált. Az ügyfeleknek kiemelten fontos, hogy integrált életbiztosítási, vagyonkezelési, nem-életbiztosítási és egészségbiztosítási termékcsomagot kapjanak, hiszen életminőségük fenntartásához, megóvásához mindenre kiterjedő megoldásokra van szükségük. Stratégiájuk célja, hogy a lakossági, kis- és középvállalkozások valamint szakmai biztosítások piacán innovatív, személyre szabott megoldásokat, élethosszig tartó partnerséget kínáljunk ügyfeleinknek.
A projekt azonosító száma: 3394831298
A felhívás azonosítója: Helyi vállalkozások versenyképességének növelése II.
A szerződött támogatás összege: 4 987 354.-Ft
A támogatás mértéke (%-ban): 60%
A projekt címe: BIOSZ Biztosítási oktatási és Szolgáltatói Kft. marketingjének erősítése, informatikai fejlesztése
A projekt tervezett befejezési dátuma: 2024. szeptember 10.