Hírek

Pályázati támogatásból fejlesztette kommunikációs eszközeit a mogyorósbányai vállalkozás

A mogyorósbányai Babó-Kőburkolatok Kft. a LEADER program keretében IT eszköz és webmarketing beszerzésére, megvalósítására nyújtott be pályázatot, amelyet a Vidékfejlesztési Program Irányító Hatósága és a Duna-Pilis-Gerecse Vidékfejlesztési Egyesület támogatásra érdemesnek talált.

A Babó-Kőburkolatok Kft. a LEADER program (VP6-19.2.1.-2-7-21) keretében alaptevékenységéhez kötötten építőiparral kapcsolatos reklámkampányt és eszközbeszerzést valósított meg, amely a szakmai sztenderdek kihívásainak maximálisan megfelelő szolgáltatás nyújtását teszi lehetővé hosszú távon.

Kőmegmunkálással kapcsolatos tevékenysége 2017-óta működik. A növekvő igények kielégítése érdekében a természetes kőanyagok feldolgozásán és a műkövek gyártásán kívül a burkolóanyagok vágásával és csiszolásával is bővítették szolgáltatásaikat, melyhez saját üzemükben a korszerű gépi felszerelés mellett a kézműves munka gondosságával váltják valóra megrendelőik elképzeléseit. Természetes kő alapanyagaik döntő része helyből, de számos kőfajta Olaszországból, Németországból és Horvátországból érkezik be. Műkő termékeiket osztályozott műkő zúzalékból készítik azonos keverési arány használatával, ezzel biztosítva a mindenkori kiváló minőséget.

A projekt választható önállóan támogatható tevékenységei közül IT eszköz, webmarketing beszerzését tervezték, amely a vállalkozás működésének költséghatékonyságát, ismertségét, kapacitásbővítését eredményezheti. A fejlesztés hozzájárul, hogy az eddigi társadalmi szerepvállalásuk a jövőben is folytatódjon.

Lényegesen részletesebb információt tudnak szolgáltatni, mint egy átlagos telefonbeszélgetés esetén. Tehát valójában a honlap egy olyan dinamikus információforrássá képes válni, amely oktatja és naprakész információkkal látja el a vásárlót, ezzel is segítve a pozitív döntést.

A legköltséghatékonyabb reklámeszköz a keresőoptimalizált weboldal. A weboldal segítségével egyrészt új piacokhoz, másrészt új lehetőségekhez juthatunk. Nem kérdés, hogy érdemes erre a sokuk számára újszerű, innovatív megoldásra időt, energiát fordítani. Nyilvánvalóvá vált, hogy egy kis cég számára az online jelenlét sok esetben képes kompenzálni a nagy cégek több telephelyes jelenlétét.

Megosztás