Facebook Twitter Instagram
    péntek, december 19
    • Impresszum
    • Médiaajánló
    • Adatvédelmi tájékoztató
    Facebook YouTube
    Dorogi-medence Regionális Hírportál
    • Kezdőlap
    • Hírek

      Melléképület égett Kesztölcön

      2025-12-18

      Dorogon és Esztergomban is adatgyűjtést végez a KSH

      2025-12-18

      Az Esztergomi Járásban is fejleszti optikai hálózatát a 2Connect

      2025-12-18

      Megérkeztek a téli szezonális élelmiszerlánc-ellenőrzés újabb eredményei

      2025-12-18

      Esztergomi kiválóságok is vannak az év legjobb sportolói között

      2025-12-18
    • Települések hírei
      • Dorog
      • Esztergom
      • Esztergom-kertváros
      • Tát
      • Nyergesújfalu
      • Tokod
      • Tokodaltáró
      • Csolnok
      • Leányvár
      • Kesztölc
      • Piliscsév
    • Heti Novella
    • Mesélő tájak és formák
    • Közérdekű
    Dorogi-medence Regionális Hírportál
    Ön itt van:Kezdőlap » Szolgáltatásfejlesztéssel kapcsolatban kérdezte a Volánbusz az utasait
    Belföld, Gazdaság

    Szolgáltatásfejlesztéssel kapcsolatban kérdezte a Volánbusz az utasait

    dorogimedence.huÁltala: dorogimedence.hu2024-06-28Nincs hozzászólás2 perc olvasás
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
    Megosztás
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-mail

    Te hogy utazol? – tette fel a kérdést utasainak februárban a Volánbusz. A busztársaság szolgáltatásfejlesztési terveit nagyban befolyásolja az online kérdőív eredménye, ezért elkészült az első, áttekintő összegzés arról, milyen javaslatok, ötletek, problémák állnak a lista elején.

    Az összes kitöltő 72,5 százaléka nyilatkozott úgy, hogy fontos számára a bankkártyás fizetés lehetősége – nekik különösen jó hír, hogy július elején megkezdődik és az ősz folyamán be is fejeződik a készpénzmentes fizetés kiterjesztése a Volánbusz valamennyi helyközi járatára, összesen 5.330 autóbuszra.

    Az utasok rendkívül magasra értékelik a megfelelő tájékoztatást, illetve a busztársaság munkatársainak utasbarát hozzáállását is: 93 százaléknak kiemelten fontos, hogy kedves, segítőkész autóbusz-vezetőkkel utazzon, és 92 százalék emelte ki a beltéri utastájékoztatás fontosságát. Szintén az utasok túlnyomó többsége, 73 százalék nyilatkozott úgy, hogy többet utazna a Volánbusszal, ha a távolsági járatokon lenne WC. Mindezek tükrében a Volánbusz fontos célkitűzése, hogy utasbarát, illetve kényelmi szolgáltatásai bővítésével tovább növelje járművei komfortfokozatát és utasai elégedettségét.

    74,2 százalék bővítené a kerékpár-, roller- és babakocsi-tárolási lehetőségeket. 71 százalék gyakrabban venné igénybe a Volánbusz szolgáltatásait, ha a távolsági autóbuszjáratokra előre tudna ülőhelyet választani, illetve foglalni, 80 százalék pedig akkor, ha számára kedvezőbb menetrend szerint járnának a buszok, ezért a Volánbusz nagy hangsúlyt fektet a kiegészítő szolgáltatások fejlesztésére, és kiemelt célkitűzése az adatalapú menetrendtervezés megteremtése, illetve több vidéki nagyváros között több interregionális kapcsolat kialakítása.

    A busztársaság folyamatosan kiemelt figyelmet fordít szolgáltatásainak minél magasabb színvonalú biztosítására, beleértve az utazási komfortot és az utasbiztonságot is. A vállalat ennek érdekében fontos lépéseket tett az elmúlt években, de a fejlesztés további irányainak pontosabb meghatározása érdekében szerette volna alaposabban feltérképezni az utazási szokásokat; ezért tette közzé szolgáltatásfejlesztési kérdőívét, melyet anonim módon tölthették ki az utasok. Február 23. és március 31. között összesen 5693-an küldtek visszajelzést, 45 szerencsés kitöltő értékes utazási utalványokat és ajándékcsomagokat nyert.

    Forrás: VOLÁNBUSZ Zrt. Kommunikációs Igazgatóság

    autóbusz busz közösségi közlekedés volánbusz
    Megosztás. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
    Előző cikkBronzérmes lett az esztergomi horgászcsapat
    Következő cikk A vármegyei közgyűlésen ismerték el rendőrök és a tűzoltók munkáját
    dorogimedence.hu

    Kapcsolódó bejegyzések

    Melléképület égett Kesztölcön

    2025-12-18

    Dorogon és Esztergomban is adatgyűjtést végez a KSH

    2025-12-18

    Az Esztergomi Járásban is fejleszti optikai hálózatát a 2Connect

    2025-12-18

    A hozzászólások le vannak zárva.

    Richter Gedeon Nyrt.
    Styevola és Fia Kft.
    Copyright © 2025. Designed by ThemeSphere.
    • Dorogi-medencéről
    • Kezdőlap
    • Impresszum
    • Médiaajánló
    • Adatvédelmi tájékoztató

    Írja be a keresendő szót és nyomja meg az Enter billentyűt. Mégsem: Esc.

    Kedves Felhasználó! Tájékoztatjuk, hogy a hírportál felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat, illetve az adatvédelmi tájékoztatónkat tudomásul veszi.Elfogadom Elutasítom Bővebben
    Adatvédelmi tájékoztató

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SAVE & ACCEPT