• Kezdőlap
  • Hírek

    Új panorámatükröket telepítenek Dorog több pontján

    2025-05-10

    Madarak és fák napjára – Klímaváltozás: a gyakori fajok sincsenek biztonságban

    2025-05-10

    A Szlovákiában megjelent afrikai sertéspestis elleni védekezésre is figyelniük kell a hazai állattartóknak

    2025-05-10

    Baleset történt Esztergomban

    2025-05-09

    A zöldség- és gyümölcskereskedőket ellenőrzik vármegyénkben

    2025-05-09
  • Települések hírei
    • Dorog
    • Esztergom
    • Esztergom-kertváros
    • Tát
    • Nyergesújfalu
    • Tokod
    • Tokodaltáró
    • Csolnok
    • Leányvár
    • Kesztölc
    • Piliscsév
  • Heti Novella
  • Mesélő tájak és formák
  • Közérdekű
Facebook Twitter Instagram
hétfő, május 12
  • Impresszum
  • Médiaajánló
  • Adatvédelmi tájékoztató
Facebook YouTube
Dorogi-medence Regionális Hírportál
  • Kezdőlap
  • Hírek

    Új panorámatükröket telepítenek Dorog több pontján

    2025-05-10

    Madarak és fák napjára – Klímaváltozás: a gyakori fajok sincsenek biztonságban

    2025-05-10

    A Szlovákiában megjelent afrikai sertéspestis elleni védekezésre is figyelniük kell a hazai állattartóknak

    2025-05-10

    Baleset történt Esztergomban

    2025-05-09

    A zöldség- és gyümölcskereskedőket ellenőrzik vármegyénkben

    2025-05-09
  • Települések hírei
    • Dorog
    • Esztergom
    • Esztergom-kertváros
    • Tát
    • Nyergesújfalu
    • Tokod
    • Tokodaltáró
    • Csolnok
    • Leányvár
    • Kesztölc
    • Piliscsév
  • Heti Novella
  • Mesélő tájak és formák
  • Közérdekű
Dorogi-medence Regionális Hírportál
Ön itt van:Kezdőlap » Szolgáltatásfejlesztéssel kapcsolatban kérdezte a Volánbusz az utasait
Belföld, Gazdaság

Szolgáltatásfejlesztéssel kapcsolatban kérdezte a Volánbusz az utasait

dorogimedence.huÁltala: dorogimedence.hu2024-06-28Nincs hozzászólás2 perc olvasás
Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Megosztás
Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-mail

Te hogy utazol? – tette fel a kérdést utasainak februárban a Volánbusz. A busztársaság szolgáltatásfejlesztési terveit nagyban befolyásolja az online kérdőív eredménye, ezért elkészült az első, áttekintő összegzés arról, milyen javaslatok, ötletek, problémák állnak a lista elején.

Az összes kitöltő 72,5 százaléka nyilatkozott úgy, hogy fontos számára a bankkártyás fizetés lehetősége – nekik különösen jó hír, hogy július elején megkezdődik és az ősz folyamán be is fejeződik a készpénzmentes fizetés kiterjesztése a Volánbusz valamennyi helyközi járatára, összesen 5.330 autóbuszra.

Az utasok rendkívül magasra értékelik a megfelelő tájékoztatást, illetve a busztársaság munkatársainak utasbarát hozzáállását is: 93 százaléknak kiemelten fontos, hogy kedves, segítőkész autóbusz-vezetőkkel utazzon, és 92 százalék emelte ki a beltéri utastájékoztatás fontosságát. Szintén az utasok túlnyomó többsége, 73 százalék nyilatkozott úgy, hogy többet utazna a Volánbusszal, ha a távolsági járatokon lenne WC. Mindezek tükrében a Volánbusz fontos célkitűzése, hogy utasbarát, illetve kényelmi szolgáltatásai bővítésével tovább növelje járművei komfortfokozatát és utasai elégedettségét.

74,2 százalék bővítené a kerékpár-, roller- és babakocsi-tárolási lehetőségeket. 71 százalék gyakrabban venné igénybe a Volánbusz szolgáltatásait, ha a távolsági autóbuszjáratokra előre tudna ülőhelyet választani, illetve foglalni, 80 százalék pedig akkor, ha számára kedvezőbb menetrend szerint járnának a buszok, ezért a Volánbusz nagy hangsúlyt fektet a kiegészítő szolgáltatások fejlesztésére, és kiemelt célkitűzése az adatalapú menetrendtervezés megteremtése, illetve több vidéki nagyváros között több interregionális kapcsolat kialakítása.

A busztársaság folyamatosan kiemelt figyelmet fordít szolgáltatásainak minél magasabb színvonalú biztosítására, beleértve az utazási komfortot és az utasbiztonságot is. A vállalat ennek érdekében fontos lépéseket tett az elmúlt években, de a fejlesztés további irányainak pontosabb meghatározása érdekében szerette volna alaposabban feltérképezni az utazási szokásokat; ezért tette közzé szolgáltatásfejlesztési kérdőívét, melyet anonim módon tölthették ki az utasok. Február 23. és március 31. között összesen 5693-an küldtek visszajelzést, 45 szerencsés kitöltő értékes utazási utalványokat és ajándékcsomagokat nyert.

Forrás: VOLÁNBUSZ Zrt. Kommunikációs Igazgatóság

Share this:

  • Click to share on Facebook (Opens in new window) Facebook
  • Click to share on X (Opens in new window) X
  • Click to email a link to a friend (Opens in new window) Email
  • Click to print (Opens in new window) Print

Kapcsolódó bejegyzések

autóbusz busz közösségi közlekedés volánbusz
Megosztás. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
Előző cikkBronzérmes lett az esztergomi horgászcsapat
Következő cikk A vármegyei közgyűlésen ismerték el rendőrök és a tűzoltók munkáját
dorogimedence.hu

Kapcsolódó bejegyzések

Új panorámatükröket telepítenek Dorog több pontján

2025-05-10

Madarak és fák napjára – Klímaváltozás: a gyakori fajok sincsenek biztonságban

2025-05-10

A Szlovákiában megjelent afrikai sertéspestis elleni védekezésre is figyelniük kell a hazai állattartóknak

2025-05-10

A hozzászólások le vannak zárva.

Szent György Vívó Egyesület
Plazma Állomás Esztergom
Richter Gedeon Nyrt.
Styevola és Fia Kft.
Copyright © 2025. Designed by ThemeSphere.
  • Dorogi-medencéről
  • Kezdőlap
  • Impresszum
  • Médiaajánló
  • Adatvédelmi tájékoztató

Írja be a keresendő szót és nyomja meg az Enter billentyűt. Mégsem: Esc.

Kedves Felhasználó! Tájékoztatjuk, hogy a hírportál felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat, illetve az adatvédelmi tájékoztatónkat tudomásul veszi.Elfogadom Elutasítom Bővebben
Adatvédelmi tájékoztató

Privacy Overview

This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the ...
Necessary
Always Enabled
Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
Non-necessary
Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
SAVE & ACCEPT