Esztergom

Business Excellence díjat kapott a Visit Esztergom

Idén 14. alkalommal adta át a Turizmus Kft. az üzleti turizmus kiválóságait elismerő Business Excellence díjakat. A Birdie Events – Continental City Golf Clubban szerdán megtartott díjkiosztó ünnepségen tíz kategóriában osztottak szakmai és közönségdíjakat. A „Legjobb desztinációs marketing – belföld” kategóriában a szakmai győztes az Esztergomi Turisztikai Nonprofit Kft. (Visit Esztergom) lett – derül ki a turizmus.com cikkéből.

Az átadó ünnepségen elsőként a budai rendezvényhelyszínt üzemeltető Continental Group ügyvezető igazgatója és társtulajdonosa, Flesch Tamás köszöntötte a meghívott vendégeket, kiemelve annak fontosságát, hogy a jó teljesítmények, a kiváló szolgáltatások elismerést nyerjenek a szakmában és azon kívül is.

A Turizmus Kft. részéről, Gál Pál Zoltán ügyvezető köszöntőjében elmondta, idén 14. alkalommal rendezték meg az üzleti kiválóságot elismerő Business Excellence díjátadót, amelynek sajátossága, hogy mindig új, exkluzív rendezvényhelyszínre invitálják az üzleti turizmus szereplőit. Ezúttal a Birdie Events – Continental City Golf Clubba.

A Business Excellence díjat a Turizmus Kft. azoknak a turisztikai szolgáltatóknak az elismerésére hozta létre, akik a szakma és az utazóközönség szerint kimagasló színvonalú szolgáltatásokat nyújtanak az üzleti turisztikai szektorban.

Újítás a korábbi évekhez képest, hogy az értékelési folyamat nyitottabbá tétele érdekében, 2024-ben a különböző kategóriák díjait pályázat benyújtásával lehetett elnyerni. A kategóriákat évről évre frissítik, hogy azok kövessék a piaci trendeket. A felhívásra idén 62 pályamunka érkezett – fejtette ki Gál Pál Zoltán.

A pályázatokat a szakmai szervezetek delegáltjai és a szerkesztőség képviselőiből álló szakmai zsűri értékelte, rangsorolta, és döntött a szakmai díjak odaítéléséről. Minden kategóriában az első három legjobbnak ítélt pályaművet a Turizmus Kft. egyúttal közönségszavazásra is bocsátotta – olvasóink összesen mintegy 17 000 szavazatot adtak le a shortlistre jutottakra. Így a szakmai díjazottak mellett közönségdíjasokat is hirdettek az ünnepélyes díjátadón.

Az ügyfélélmény mesterei

A díjátadó ceremónia előtt a meghívottak egy inspiráló kerekasztal-beszélgetést hallgathattak meg „Az ügyfélélmény mesterei: avagy hogyan nyújtanak magas színvonalú szolgáltatásokat a turisztikai vállalkozások?” címmel. Semsei Rudolfot, a Budapest Party Service, a VakVarjú Éttermek és a Dobay Cukrászdák tulajdonosát,  valamint Flesch Tamást, a Continental Group ügyvezető igazgatóját Duca Andrea, a HD Group Kommunikációs Ügynökség és a Microcosmos Events DMC  ügyvezetője ezúttal moderátori szerepkörben kérdezte jó gyakorlatokról, a vendégértékelésekről, a munkatársi attitűdről és a mesterséges intelligencia alkalmazhatóságáról a szálloda- és vendéglátóiparban.

A közel 30 perces, tartalmas beszélgetést, amely egyúttal a Turizmus Café-sorozat legújabb epizódjaként is szolgált, hamarosan megnézhetik a Turizmus.com YouTube-csatornáján.

A Business Excellence 2024 kategóriagyőztesei

Az est fénypontjaként következett a győztesek kilétét felfedő díjátadó. A szakmai és közönségdíjakat az ágazat prominens képviselői és a Turizmus.com vezető munkatársai adták át a díjazottaknak.

1. Legjobb budapesti business hotel

Szakmai győztes: Mercure Budapest Korona Hotel
Közönségdíjas: Mercure Budapest Korona Hotel

2. Legjobb vidéki business hotel

Szakmai győztes: Best Western PLUS Lakeside Hotel
Közönségdíjas: Hotel Helikon

3. Legjobb budapesti rendezvényhelyszín

Szakmai győztes: ÖbölHáz Rendezvényközpont
Közönségdíjas: Crowne Plaza Budapest

4. Legjobb vidéki rendezvényhelyszín

Szakmai győztes: Balatonfüred Kongresszusi Központ
Közönségdíjas: LUA Resort Balatonfüred

5. Legjobb mobilitási szolgáltató

Szakmai győztes: Avalon Rent a Car(e)
Közönségdíjas: Avis Magyarország Autókölcsönző

6. Legjobb desztinációs marketing – külföld

Szakmai győztes: Máltai Idegenforgalmi Hivatal (Visit Malta)
Idén először holtverseny alakult ki, a két közönségdíjas: Horvát Idegenforgalmi Közösség (CNTB) és Hévízi Turisztikai Nonprofit Kft.

7. Legjobb desztinációs marketing – belföld

Szakmai győztes: Esztergomi Turisztikai Nonprofit Kft. (Visit Esztergom)
Közönségdíjas: Etyeki Kúria – Etyek térségének népszerűsítéséért

8. Legjobb bleisure utaztató

Szakmai győztes: OTP Travel Kft.
Közönségdíjas: Aurora Travel

9. Legjobb új piaci szereplő

Szakmai győztes: Madame Tussauds Budapest
Közönségdíjas: Tiszadob-Andrássy-kastély / NÖF

10. Leginnovatívabb turisztikai AI-megoldás

Szakmai győztes: iFLYTEK Co., Ltd.
Közönségdíjas: Everguest

Gratulálunk a díjazottaknak!

Fotók, forrás: turizmus.com

Megosztás