Dorog Város Önkormányzat Képviselő-testülete 2023. október 27-ei ülésén elfogadta a dorogi piac működéséről és üzemeltetéséről szóló rendeletet – szúrta ki a „Dorog, a mi városunk” elnevezésű közösségi oldal a Nemzeti Jogszabálytár honlapján.
A rendelet hatálya Dorog, Mária út 25-29., 906 helyrajzi számú 247 m2 alapterületű ingatlanon található piacra, annak területére, továbbá a piac fenntartójára, üzemeltetőjére terjed ki.
A rendeletből kiderül, hogy a piac területén a termékek árusítására 3 db üzlethelyiség és 8 db árusító asztal kerül kialakításra. Az üzletek közül egy 13,1 m2 alapterületű helyiségre még lehet pályázni 2.500 Ft/ m2/hó áron 2023. november 13-ig.
Az árusító asztalok esetében napi vagy havi helyhasználati díjat kell majd fizetni. Napi helyhasználat esetén a piaci árusítók az érkezés sorrendjében helyezkedhetnek el.
Helyhasználati díjak:
- Napi díj: 1.500 Ft/nap/m2
- Napi díj (őstermelő): 1.200 Ft/nap/m2
- Havi díj: 10.500 Ft/hó/m2
- Havi díj (őstermelő): 8.400 Ft/hó/m2
Az üzemeltető (Dorog Város Önkormányzata) az általános piaci működés mellett, előre meghirdetett, úgynevezett tematikus piacnapot, így különösen bolhapiac, virágpiac, gyerekpiac, antik piac stb. megtartását rendelheti el.
Az új dorogi létesítménybe piacvezetőt és felügyelőt is keresnek, melyekre 2023. november 12-ig lehet pályázni! Az ezzel kapcsolatos hirdetmények ide kattintva tölthetők le!
Borítókép: látványterv a piacról (dorog.hu)