A GLS Hungary bejelentette, hogy a piaci visszajelzésekre reagálva módosítja szabályzatát és a sikeres tesztidőszakot követően 2023. július 3-tól a GLS Automatákban 5 munkanap helyett 7 naptári napban határozza meg a tárolási időt. Így a kéréseknek megfelelően a címzettek már hétvégén és ünnepnapokon is kapnak emlékeztető értesítést a csomagautomatában található küldeményről. A szolgáltató kiemelt figyelmet fordít a visszajelzésekre, hiszen ez már nem az első eset, hogy eleget tesz a felmerülő igényeknek.
Míg korábban 5 munkanapban határozta meg a csomagok GLS Automatában történő tárolását a csomaglogisztikai szolgáltató, most arra az elhatározásra jutott, hogy a lakosság igényeihez igazodva megváltoztatja szabályzatát és ezentúl 7 naptári napban fogja számolni a tárolási időt. Így továbbra is a GLS biztosítja a leghosszabb átvételi időt a csomagautomata-piacon.
Ez a lépés az átvételi határidőben nem eredményez lényegi változást, azonban fontos előnye, hogy ennek köszönhetően már hétvégén is kaphatnak emlékeztető értesítést a címzettek.
“Egyre több ügyfelünknél merült fel az igény a hétvégi csomagátvételre, éppen ezért az ő elégedettségüket szem előtt tartva úgy optimalizáltuk a rendszerünk működését, hogy az a címzetteket hétvégén is emlékeztesse az átvételre váró csomagra” – mondta Várszegi Péter, a GLS CsomagPont osztályának vezetője. “Ezzel a megoldással is szeretnénk hangsúlyozni, hogy mivel a GLS Automatáink több mint 90%-a kültéren helyezkedik el, ezért akár hétvégén is könnyen átvehetők a csomagok” – tette hozzá.
A GLS felmérése alapján az emberek közel 50%-a már az értesítés napján elmegy a csomagautomatához és átveszi a csomagját, ugyanakkor az is biztos, hogy a hétvégi emlékeztető értesítésnek is sokan örülnek majd, hiszen a GLS Automaták döntő többsége kültéren található és 0-24 órában elérhető, akár hétvégén is.
Továbbá amellett, hogy a cég folyamatosan nyomon követi a visszajelzéseket és lehetőségeihez mérten igyekszik gyorsan reagálni a felmerülő igényekre, több újítást is tesztel annak érdekében, hogy még tovább javítsa szolgáltatásának minőségét, melyről Várszegi Péter a következőket mondta:
„Jelenleg szimulációs környezetben és éles helyzetben is tesztelünk olyan eszközöket, amelyek segítségével tovább tudjuk csökkenteni az esetleges sérülésveszélyt és még biztonságosabbá tehető a csomag útja a feladótól egészen a címzettig.”