Az MVM egy szolgáltató vállalat, és ahhoz, hogy az ügyfeleket minél magasabb színvonalon ki tudjuk szolgálni, kell olyan hely, ahol érintkezünk – mondta Lantos Csaba energiaügyi miniszter az MVM új esztergomi ügyfélszolgálatának átadásán április 13-án, csütörtökön.
A miniszter elmondta, hogy az MVM 3,7 millió villanyáram- és 5,2 millió gázmérővel rendelkezik lakossági fronton az országban. Ennek megfelelő az ügyfélszolgálat terhelése is, ami miatt elengedhetetlen új ügyfélszolgálati irodák nyitása. „Tavaly az ügyfélforgalommal kapcsolatban sok kifogás halmozódott fel. Az Esztergomban megnyitott 45. MVM ügyfélszolgálati iroda azt a törekvést is szimbolizálja, hogy ez a probléma a jövőben ne ismétlődjön meg és emberi módon tudjuk kiszolgálni az ügyfeleket” – tette hozzá Lantos Csaba, majd kiemelte, hogy a kormány a rezsicsökkentéssel meg tudta védeni a háztartásokat, így fogyasztási határig olyan árakon tudják a villanyáramot és a földgázt is szolgáltatni, ami Európában a legalacsonyabb.
Mátrai Károly, az MVM vezérigazgatója elmondta, hogy 2022 egy rendkívüli nehéz év volt mindenki számára és egy embert próbáló időszakon vagyunk túl. Ez mind igaz a társaságra, a vállalkozásokra és a háztartásokra is. A vezérigazgató kijelentette, hogy az idei év legfőbb feladatának az ügyfelek magasabb szintű kiszolgálását tűzték ki. Kitért arra is, hogy az MVM korábban a helyi postán működtetett egy fiókirodát hetente kétszer, ahol ezernél több embert szolgáltak ki. Azonban kinőtték magukat, ezért most megnyitják az új ügyfélszolgálati irodájukat. A Bajcsy-Zsilinszky 7. szám alatt április 17-étől a hét minden munkanapján várják az ügyfeleket a szakképzett kollégák. Mindemellett Mátrai Károly arra kérte a társaság ügyfeleit, hogy éljenek a korszerű applikációkkal és vegyék igénybe az MVM digitális fejlesztéseit, amivel gyorsabb és kényelmesebb lehet az ügyintézés.
Erős Gábor, a térség országgyűlési képviselője elmondta, hogy Esztergom megyei jogú városként egyre nagyobb szerepet tölt be a térség életében. Azért is fontos ez az iroda megnyitása, mert nem csak a helyieket, hanem járási és vármegyei ügyfeleket is segíteni fogja. „Köszönettel tartozok az MVM vezetésének és minden dolgozójának, hogy ezt az irodát itt Esztergomban nyitották meg. Kívánom, hogy az iroda azzal a lendülettel – ahogy a megnyitás is történik – működjön tovább, és kérem azt, hogy az MVM ügyfelei fáradjanak be ide, hiszen itt szakképzett, hozzáértő személyzettől tudnak olyan tanácsokat kapni, ami által könnyebbé tudják tenni a jövőbeli életüket” – jegyezte meg a képviselő.
A 45. számú MVM ügyfélszolgálati iroda Esztergomban a Bajcsy-Zsilinszky 7. szám alatt hétfőn, kedden, csütörtökön és pénteken reggel 8 órától délután 14 óráig, míg szerdán reggel 8 órától este 20 óráig várja az ügyfeleket. Az ügyfélszolgálati iroda előzetes időpontfoglalás esetén vehető igénybe. Időpontot online ide kattintva lehet foglalni, vagy telefonon az 1/20/30/70 előhívószámok egyikén a 474-9999-es telefonszámon! Korábbi ELMÜ-ÉMÁSZ felhasználónak (áram menüpont 1-es gomb), korábbi MVM felhasználóknak (áram menüpont 2-es gomb). Az ügyfélszolgálati irodában csak bankkártyás fizetés lehetséges!