Facebook Twitter Instagram
    péntek, december 5
    • Impresszum
    • Médiaajánló
    • Adatvédelmi tájékoztató
    Facebook YouTube
    Dorogi-medence Regionális Hírportál
    • Kezdőlap
    • Hírek

      Ők vármegyénk gazdaságának motorjai

      2025-12-05

      Az ünnepek alatt nem végez tervezett áramszünettel járó munkákat az E.ON

      2025-12-05

      Felgyújtotta haragosa autóját Esztergomban

      2025-12-05

      Halálos kimenetelű baleset történt a 10-es úton

      2025-12-05

      Vízhiány várható kedden Esztergom-Kertvárosban

      2025-12-04
    • Települések hírei
      • Dorog
      • Esztergom
      • Esztergom-kertváros
      • Tát
      • Nyergesújfalu
      • Tokod
      • Tokodaltáró
      • Csolnok
      • Leányvár
      • Kesztölc
      • Piliscsév
    • Heti Novella
    • Mesélő tájak és formák
    • Közérdekű
    Dorogi-medence Regionális Hírportál
    Ön itt van:Kezdőlap » Mi történik a webshopokkal a koronavírus és a karantén idején?
    Hírek

    Mi történik a webshopokkal a koronavírus és a karantén idején?

    dorogimedence.huÁltala: dorogimedence.hu2020-04-28Nincs hozzászólás2 perc olvasás
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
    Megosztás
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-mail

    Naponta látnak napvilágot új hírek Magyarországon és világszerte a vírussal kapcsolatban, de ezek az internetes kereskedelmet, illetve a webáruházak működését alapvetően nem befolyásolják. Tankó József esztergomi online marketing szakértő szerint egy kis odafigyeléssel és az online marketing eszközök tudatos használatával még jobban megerősödhet a vállalkozásunk a saját piacán. 

    Legyünk tisztában a marketing kiadásokkal

    Amikor fellendülés van, és pörög a piac, akkor megtehetjük, hogy a pénzt imidzs reklámokra, illetve egyéb, kevésbé mérhető hatékonyságú megjelenési felületekre költjük. Ha viszont csökken a költségkeret, akkor figyeljünk jobban oda a marketing keretre, és legyünk pontosan tisztában a marketingre elköltött befektetésünk megtérülésével.

    Ezekkel az adatokkal érdemes tisztában lennünk:

    • mennyibe kerül nekünk egy webshop látogató,
    • mennyibe kerül egy vásárló,
    • mennyi a konverziós arányunk
    • Mennyi a visszatérő vásárlónk
    • mennyi az átlagos kosárérték
    • mennyi az egy vásárlóra jutó profit

    Webshop üzemeltetés esetén nem kérdés…

    Az online marketing eszközök és online marketing csatornák hatékony használatával magasabb megtérülés, és kisebb egy vevőre jutó költség érhető el.

    Így lehet bármilyen népszerű a termékkörünk és erős a helyzetünk a saját piacunkon, az átgondolt online stratégiával, illetve online marketing eszközökben rejlő lehetőségek kihasználásával még több bevételt generálhatunk.

    Ha már van webáruházad, akkor mit tegyél, hogy kihasználd a koronavírus okozta válságot?

    Lehet furán hangzik, de ez az egyik legjobb időszak, hogy még jobban rákoncentrálj az online felületeid fejlesztésére. Most kell többet foglalkozni a SEO-val ( keresőoptimalizáció), itt a lehetőség új marketing stratégiát összeállítani, illetve elkezdeni a új hirdetések kivitelezését. Ha olyan terméket árulsz, amit karantén idején sok rendelnek, akkor növeld a hirdetési keretedet és adj el még többet. De az sem lehet kifogás, hogy pont olyan terméket árulsz, amit az emberek karantén idején kevésbé rendelnek, mert amikor lecseng a vírus okozta válság, akkor még több ember fog a webshopokból rendelni és érdeklődni az olyan termékek iránt is, amit éppen te árulsz.

    Kérdés, hogy te ekkor ott leszel a Google-ban az első keresések között? Vagy ott leszel a fejükben azon cégek között, akikre elsőként rákeresnek?

    Ha fejlődni szeretnél és talpon maradni, akkor ez nem a visszahúzódás ideje. Most érdemes igazán több energiát beletenni az online marketingbe.

    marketing online marketing Tankó József
    Megosztás. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
    Előző cikkA dorogi könyvtár online katalógusából válogathatunk olvasnivalót
    Következő cikk Egy önkormányzati dolgozót fenyegetett meg
    dorogimedence.hu

    Kapcsolódó bejegyzések

    Ők vármegyénk gazdaságának motorjai

    2025-12-05

    Az ünnepek alatt nem végez tervezett áramszünettel járó munkákat az E.ON

    2025-12-05

    Felgyújtotta haragosa autóját Esztergomban

    2025-12-05

    A hozzászólások le vannak zárva.

    Richter Gedeon Nyrt.
    Styevola és Fia Kft.
    Copyright © 2025. Designed by ThemeSphere.
    • Dorogi-medencéről
    • Kezdőlap
    • Impresszum
    • Médiaajánló
    • Adatvédelmi tájékoztató

    Írja be a keresendő szót és nyomja meg az Enter billentyűt. Mégsem: Esc.

    Kedves Felhasználó! Tájékoztatjuk, hogy a hírportál felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat, illetve az adatvédelmi tájékoztatónkat tudomásul veszi.Elfogadom Elutasítom Bővebben
    Adatvédelmi tájékoztató

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SAVE & ACCEPT