A Promtávhő Kft. ezúton tájékoztatja Tisztelt Felhasználóit, hogy a koronavírus magyarországi megjelenése, és a járvány mielőbbi megfékezése érdekében, valamint ügyfeleik és munkatársaik egészségének megőrzése céljából a személyes ügyfélfogadást 2020. március 23. napjától felfüggesztik.
A társaság arra kéri ügyfeleit, hogy az elkövetkező időszakban a telefonos vagy az online ügyfélszolgálati lehetőségeket használják.
Telefonos ügyintézés: 06 33 440 681 (kedd: 07.00-14.00, csütörtök: 07.00-19.00)
E-mail: ugyfelszolgalat@veolia.com
Hibabejelentés: 06 80 201 198
A távhőszolgáltatás díjának kiegyenlítésére a csoportos átutalási megbízás, a banki átutalás, az online ügyfélszolgálati felületen a bankkártyás fizetés (vPOS), a készpénz átutalási megbízás (postai csekk) módozatok állnak rendelkezésre, a helyszíni POS terminálon történő bankkártyás fizetés és a készpénzes pénztári befizetés lehetősége szünetel.
A Társaság folyamatosan nyomon követi a koronavírus okozta helyzetet és a hivatalos ajánlásoknak megfelelően hozza meg az esetleges további intézkedéseket.
Köszönik ügyfeleiknek az együttműködését, az előforduló kellemetlenséggel kapcsolatosan szíves megértésüket és türelmüket kérik!