Facebook Twitter Instagram
    péntek, december 5
    • Impresszum
    • Médiaajánló
    • Adatvédelmi tájékoztató
    Facebook YouTube
    Dorogi-medence Regionális Hírportál
    • Kezdőlap
    • Hírek

      Ők vármegyénk gazdaságának motorjai

      2025-12-05

      Az ünnepek alatt nem végez tervezett áramszünettel járó munkákat az E.ON

      2025-12-05

      Felgyújtotta haragosa autóját Esztergomban

      2025-12-05

      Halálos kimenetelű baleset történt a 10-es úton

      2025-12-05

      Vízhiány várható kedden Esztergom-Kertvárosban

      2025-12-04
    • Települések hírei
      • Dorog
      • Esztergom
      • Esztergom-kertváros
      • Tát
      • Nyergesújfalu
      • Tokod
      • Tokodaltáró
      • Csolnok
      • Leányvár
      • Kesztölc
      • Piliscsév
    • Heti Novella
    • Mesélő tájak és formák
    • Közérdekű
    Dorogi-medence Regionális Hírportál
    Ön itt van:Kezdőlap » Milyen eszközökkel hirdetheted online dorogi vállalkozásod? – 2019-es trendek
    Dorog

    Milyen eszközökkel hirdetheted online dorogi vállalkozásod? – 2019-es trendek

    dorogimedence.huÁltala: dorogimedence.hu2019-02-15Nincs hozzászólás3 perc olvasás
    Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
    Megosztás
    Facebook Twitter LinkedIn Pinterest E-mail

    Chatbotok, élő videók, hirdetésekben fokozottabb személyre szabottság, ezeket a lehetőségeket használhatjuk ki 2019-ben az online marketingben.

    Hogy ez bővebben mit jelent azt az alábbi cikkben gyűjtöttük össze Tankó József esztergomi online marketing szakértő segítségével.

    Mesterséges intelligencia az online hirdetésekben

    A mesterséges intelligencia használatával személyre szabottabb üzeneteket, hirdetéseket készíthetünk és jobb elemzéseket, statisztikákat kaphatunk. Plusz ezek a hirdetési rendszerek képesek saját maguk elemzésére, a tanulásra és fejlődésre, hogy egyre jobb hatékonysággal tudják a potenciális érdeklődőket ajánlatunk, weboldalunk felé terelni. Már most is elérhetők ezek a hirdetési funkciók a Facebook, illetve Google Ads felületein, ahol automatizálhatunk és “okos” kampányokat is futtathatunk.

    Chatrobot – vagy röviden Chatbot

    Amikor a felhasználó például céges Facebook oldalunkon, illetve Messengeren keresztül kapcsolatba lép cégünkkel, akkor azonnali vagy rövid időn belüli választ vár tőlünk, melyet nem könnyű mindig teljesíteni. Viszont ha a választ nem kapja meg, akkor könnyen tovább áll.  Az idő szerepe itt különösen fontos, hiszen ha hosszú ideig marad megválaszolatlan a kérdés, akkor nagyon nagy a lemorzsolódás esélye. A chatbotok alkalmazása azért egyre népszerűbb, mert az általános, gyakran feltett kérdésekre azonnali választ tudnak biztosítani az érdeklődőknek és amennyiben egy kérdésre nem tud válaszolni az előre beprogramozott lehetőségek alapján, akkor a telefonhívás, vagy e-mailes kapcsolat felé tereli a kérdezőt. A Chatbotok használata felhasználói oldalról is egyre népszerűbb, így érdemes velük próbát tenni. A ManyChat és a Chatfuel a két legnépszerűbb chatbot készítő szolgáltatás.

    ÉLŐ videók

    A 2018-as trendeket folytatva az idei évben is előbb nézünk majd meg egy videót, mint olvasunk el egy cikket. A Facebook 2016 elején tette elérhetővé az élő videózás lehetőségét. Az aktuális szokások figyelembe véve népszerűségük egyre csak növekszik, amit a Facebook tovább segít folyamatos új funkciók fejlesztésével. Ráadásul organikus elérésében is az élő videókat preferálja a Facebook, így ha eddig nem tettük meg, jövőre mindenképp érdemes adni neki egy esélyt. Vagyis egy-egy videónk vírusszerűen könnyen elterjedhet, ha megfelelő minőségű anyagot készitünk.

    Influencer – Legyél véleményvezér

    Az influencer marketing 2018-ban robbant be igazán a köztudatba és sikereit látva bátran mondhatjuk, hogy 2019-ben is egyre növekedni fog népszerűsége. Egyre több cég igyekszik megkeresni népszerű, befolyásos online véleményvezéreket, akiken keresztül természetes módon juttathatják el termékünket, szolgáltatásukat a célközönségükhöz. Ez az online jelenlét és márkatudatosság kiterjesztését jelenti. Az influencer marketingben a sok lehetőség mellett nagyon sok buktató is van. Fontos utánanézni: az influencer követő bázisának, statisztikákat, elemzéseket kérni. Megbízhatósága és hitelessége is vizsgálandó szempont. Ma már a potenciális influencer kiválasztása és megtalálása több gyűjtő online platformon keresztül könnyebb feladat, illetve a megbízhatóságuk is könnyebben ellenőrizhető.

    Helyi hírportálok

    A Dorog és környékbeli vállalkozások helyi hírportálokon is hirdethetnek. A dorogimedence.hu oldalon egy-egy PR-cikk sokkal hatásosabb lehet, mint a nyomtatott újság, hiszen szinte mindenkihez azonnal elérhet. A hírportálnak a Facebookon 3500 követője van, így a cikk megosztásával még nagyobb népszerűségre lehet szert tenni.

    Természetesen még sokkal több izgalmas online marketing eszközt tartogat 2019. Most csak a teljesség igénye nélkül néhány izgalmasabbat emeltünk ki. Ha kérdés merül fel a lehetőségekkel kapcsolatban, bátran tedd fel kérdésedet Tankó Józsefnek e-mailben: tankojozsef@gmail.com.

    Dorog hirdetés marketing média pr-cikk reklám Tankó József
    Megosztás. Facebook Twitter Pinterest LinkedIn Tumblr E-mail
    Előző cikkElárulta a matróz, hogy miért futott zátonyra Esztergomnál
    Következő cikk Örök mérlegen: A Gyirmót-Dorog mérkőzések
    dorogimedence.hu

    Kapcsolódó bejegyzések

    Ők vármegyénk gazdaságának motorjai

    2025-12-05

    Az ünnepek alatt nem végez tervezett áramszünettel járó munkákat az E.ON

    2025-12-05

    Felgyújtotta haragosa autóját Esztergomban

    2025-12-05

    A hozzászólások le vannak zárva.

    Richter Gedeon Nyrt.
    Styevola és Fia Kft.
    Copyright © 2025. Designed by ThemeSphere.
    • Dorogi-medencéről
    • Kezdőlap
    • Impresszum
    • Médiaajánló
    • Adatvédelmi tájékoztató

    Írja be a keresendő szót és nyomja meg az Enter billentyűt. Mégsem: Esc.

    Kedves Felhasználó! Tájékoztatjuk, hogy a hírportál felhasználói élményének fokozása érdekében sütiket alkalmazunk. A honlapunk használatával Ön a tájékoztatásunkat, illetve az adatvédelmi tájékoztatónkat tudomásul veszi.Elfogadom Elutasítom Bővebben
    Adatvédelmi tájékoztató

    Privacy Overview

    This website uses cookies to improve your experience while you navigate through the website. Out of these, the cookies that are categorized as necessary are stored on your browser as they are essential for the working of basic functionalities of the website. We also use third-party cookies that help us analyze and understand how you use this website. These cookies will be stored in your browser only with your consent. You also have the option to opt-out of these cookies. But opting out of some of these cookies may affect your browsing experience.
    Necessary
    Always Enabled
    Necessary cookies are absolutely essential for the website to function properly. This category only includes cookies that ensures basic functionalities and security features of the website. These cookies do not store any personal information.
    Non-necessary
    Any cookies that may not be particularly necessary for the website to function and is used specifically to collect user personal data via analytics, ads, other embedded contents are termed as non-necessary cookies. It is mandatory to procure user consent prior to running these cookies on your website.
    SAVE & ACCEPT