Május 10-e óta működik a katasztrófavédelem kéményseprőipari honlapjának megújított online ügyintézési felülete. Az átalakítással és fejlesztéssel egyszerűbbé és gyorsabbá válik az időpontfoglalás és megrendelés folyamata – tájékoztat a katasztrófavédelem.
A katasztrófavédelem ügyfelei várhatóan az eddiginél is nagyobb számban használják majd a területi és időkorlátok nélkül működő www.kemenysepres.katasztrofavedelem.hu honlap Ügyfélszolgálat oldalát.
A kéményseprőipari tevékenység honlapján intézhető ügyek körét kettéválasztották: az Adatmódosítás, Bejelentés/Panasz és Számlázás munkafolyamatokhoz rendelt formanyomtatványok elküldésével minden szükséges adat azonnal a központi ügyfélszolgálathoz érkezik, míg az Időpontfoglalás és Megrendelés űrlapok – a fejlesztés révén, a vizsgálati helyszín irányítószáma alapján – a területileg illetékes megyei csoportvezető és helyettes postafiókjába kerülnek.
Részletes leírás az online ügyintézéssel kapcsolatban>>
Kéményseprési online ügyfélszolgálat>>