Kategóriák: DorogHírek

Dorogi vállalkozásod felkészült a második hullámra?

Itt vagyunk 2020 őszén, közeledve az év végéhez. Most a digitalizáció még jobban beindult, mint korábban. Ez elsősorban a COVID 19-nek, illetve a gazdasági leállásnak, lassulásnak is köszönhető.

Aki tehette (és korábban nem tette) online irányba erősítette a bizniszét. Webshopot, vagy weboldalt készített, jobban odafigyelt a közösségi felületeken történő kommunikációra. Ahogy korábban, most is Tankó Józseffel, az esztergomi online marketing szakértővel gyűjtöttük össze a legérdekesebb változásokat az elmúlt időszakról.

Akik tavasszal vágtak bele komolyabban az online megjelenésbe, azoknak nehezebb dolguk volt, hiszen egyik pillanatról a másikra kellett helytállniuk egy teljesen ismeretlen világban, de azért voltak nagyon jó példák arra, hogy hogyan lehet a semmiből online jelenlétet építeni. Néhány iparágban egyszerűbb volt ez az átállás, pl. egy étterem a kiszállító cégek (NetPincér) segítségével viszonylag könnyen tudott kiszállításra erősíteni.

Most is bebizonyosodott, hogy jól jártak azok, akik már korábban kialakították az online értékesítés lehetőségét, mert ők az éves árbevétel jelentős részét a karantén időszak alatt tudták realizálni. Akinek az értékesítési folyamata rendben volt, jól működő, optimalizált weboldallal, Facebook/instagram oldallal, webshoppal dolgozott, annak elég volt “csak” kicsit több energiát a marketingbe fektetni.

A második hullám kapcsán sincs új a nap alatt

Nem született tavasz óta olyan új marketing eszköz, ami csodaerővel megmentené a cégeket. Továbbra is a minőségi, előre megtervezett online marketing stratégiának van kulcsfontosságú szerepe. A tavaszi karantén időszak alatt ismét bebizonyosodott: a marketing nem varázsütésre lesz sikeres, hanem konzekvens, kitartó, precíz munka eredménye.

Ha még nem foglalkoztál ezzel a kérdéssel, javaslom, hogy mielőbb vágj bele. Gondold át a céljaidat, és fektesd le az elérésükhöz szükséges marketing alapokat is.

Hogy lehet lájkból forintot csinálni? Elakadt a weboldallal vagy az online marketinggel? Tegye fel bátran kérdését: tankojozsef@gmail.com

Korábbi cikkek a témában:

Mi történik a webshopokkal a koronavírus és a karantén idején?

Milyen eszközökkel hirdetheted online dorogi vállalkozásod? – 2019-es trendek

Megosztás